Retas į parduotuvę atėjęs pirkėjas tvirtai žino, kokių prekės ženklų gaminius pirks. Kiti renkasi impulsyviai, o galutiniems sprendimams įtaką daro daugybė veiksnių, tokių kaip kainos, patrauklios pakuotės ar reklama pardavimo vietose, trumpiau vadinama POSM.

Būtent POSM produktus ir aptariame šiame tinklaraščio įraše. Skaitykite toliau ir sužinokite, su kokiais iššūkiais renkantis POSM susiduria prekės ženklai ir mažmena, ir kaip „Flexpro“ padeda juos išspręsti.

POSM pasirinkimo galimybės ir iššūkiai

Pirkėjai jau pripratę savo aplinkoje nuolat matyti reklamas. Tad, norėdami pasiekti gerus kampanijos rezultatus, POSM užsakovai turi atidžiai suplanuoti, kuriuose pirkėjo kelio taškuose jiems reikia atsidurti, kokiomis POSM priemonėmis atkreipti dėmesį, ir kaip adaptuoti jas siunčiamos žinutės atskleidimui.

POSM lentyniniai stendai

POSM zonos mažmeninės prekybos vietose

POSM sprendimų grupės pagal vietą gali būti skirstomos į šešias pagrindines zonas:

  • Langai ir vitrinos. Lipdukai, dekoracijos, aukštos kokybės plakatai skatina įeiti į parduotuvės vidų, todėl tinka prekybos vietos identiteto formavimui, išpardavimų, nuolaidų bei kitų užeiti skatinančių stimulų komunikacijai.
  • Įėjimo zona. Šioje vietoje esančios POSM priemonės padeda suformuoti įeinančio pirkėjo lūkestį – jei aktualu, klientas ieškos reklamuojamo produkto viso apsipirkimo parduotuvėje metu.
  • Išstatymų zona. Pagrindinė vieta, kur patogus ir įtaigus prekės pateikimas patrauks pirkėjo dėmesį, augins vartotojų srautą. Nuo jos verta pradėti startuojantiems su mažmeninių tinklų rinkodara.
  • Prekybinės lentynos. Mažmeninės prekybos vietoje prekės instensyviai konkuruoja viena su kita dėl pirkėjo dėmesio. Todėl naivu tikėtis, kad vos jūsų prekės ženklo produktui pasirodžius lentynose, lankytojai pradės jį pirkti. Norint išsiskirti iš kitų prekių, pasitelkiama aibė reklamos priemonių, tokių kaip karuliai ar kainų etiketės.
  • Šaldytuvai. Nusprendus reklamuotis šioje zonoje, svarbu užtikrinti, kad POSM produktai būtų atsparūs drėgmei ir žemai temperatūrai. Dėl šios priežasties šaldytuvai kol kas yra vangiai išnaudojama POSM sprendimų zona. Investuoti į POSM šaldytuvuose verta – konkurencija maža, tad tikimybė, kad pirkėjai reklamą pastebės, ženkliai išauga.
  • Kasos. Impulsyvaus pirkimo vieta ir paskutinis šansas pirkėjo susidomėjimą paversti konkrečiu veiksmu.

Idealiu atveju, POSM užsakovai savo prekės ženklo ar konkrečių produktų reklamos kampanija norėtų užpildyti bent kelias mažmeninės prekybos zonas, kad įtikintų pirkti. Tačiau riboti biudžetai ir konkurencija dėl vietos nevisad leidžia tai padaryti. Todėl tenka spręsti, kurias zonas išnaudoti būtų efektyviausia ir kaip būti geriausiai matomiems ten.

POSM

POSM priemonių pritaikymas konkretiems poreikiams

Iš pažiūros POSM produktų pasiūla rinkoje gausi. Tačiau prireikus pasigaminti reklamas konkrečiai kampanijai, dažnas susiduria su problemomis – ribota POSM priemonių pasiūla vienoje vietoje, mažas siūlomų spaudos produktų pritaikomumas užsakovo poreikiams ar sudėtingas įrengimas.

„Flexpro“ naujas požiūris į spaudą leidžia mums suvaldyti visus šiuos iššūkius taip, kad skirtingus poreikius turintys klientai gautų juos tenkinančius POSM priemonių  rinkinius:

Prekės ženklų vadybininkams siūlome itin platų spaudos produktų spektrą pradedant POSM ir baigiant plačiaformate spauda. Taip galime užtikrinti vieningą prekės ženklo komunikaciją visuose kanaluose.  Be to, POSM priemonių formos lengvai koreguojamos atsižvelgiant į prekės ženklo, produkto ar kampanijos vizualinį identitetą, o turimos technologijos leidžia pilnai atitikti prekės ženklo spalvas.

Prekybos marketingo vadybininkai vertina „Flexpro“, nes mūsų POSM priemonės gali būti pritaikytos prie konkrečios prekybos vietos techninių specifikacijų ir produkto pakuotės. Tap garantuojama efektyvi užkrova, naudingai išnaudojamas plotas. Skirtingo apyvartumo ir kategorijų produktams galime pasiūlyti skirtingus POSM produktus – mūsų turimas spaudos gaminių spektras leidžia rasti optimalų sprendimą kiekvienam.

Prekybos tinklų vadybininkai savo kasdieniniame darbe nuolat susiduria su aktyvacijų, lojalumo kampanijų, išpardavimų ir kitų kampanijų komunikacijos planavimu. Šios kampanijos įprastai dengia didelę parduotuvės dalį, tad joms reikalingi POSM sprendimai nuo grindų iki lubų – plakatai, lipdukai, stoveliai ir kiti greitai įrengiami spaudos gaminiai. „Flexpro“ spaudos galimybės leidžia padengti visą pirkėjo kelią nuo įėjimo iki kasų. Kadangi „Flexpro“ ne tik gamina spaudą, bet ir ją pristato bei sumontuoja, mes galime užtikrinti, kad POSM priemonės bus įrengtos laiku visose prekybos vietose ir kampanijos visame prekybos tinkle galės startuoti tuo pat metu.

„Flexpro“ naujas požiūris į spaudą

Per daugiau nei dvidešimt metų dirbant su POSM priemonių gamyba, stebėjome ir mokėmes iš skirtingų patirčių. Ilgametis bendradarbiavimas su klientais leido mums išsiugdyti naują požiūrį į spaudą – tapti ne tik gamintoju, bet ir partneriu viso reklamos kūrimo metu.

Mes teikiame pilną spaudos paslaugų paketą – nuo konsultacijų, grafinio bei techninio dizaino iki gamybos ir įrengimo. Nuolat investuojame į spaudos produktų gausinimą, inovatyvias technologijas ir tai leidžia pasiūlyti maksimaliai supaprastintą reklamos projektų įgyvendinimą bei novatoriškų, klientus nuo konkurentų išskirsiančių sprendimų asortimentą. Be to, šiuo metu esame vienintelis specializuotas POSM gamintojas Baltijos šalyse, galintis pasiūlyti FSC® sertifikuotą produkciją.  

Jei turite klausimų, startuojate mažmeninėje prekyboje ar jaučiate poreikį keisti savo nusistovėjusią komunikaciją, mes pasirengę padėti ir pasiūlyti jūsų verslui optimalius sprendimus, atsižvelgę į kampanijos tikslus, verslo pobūdį ir rinkos tendencijas.