2024 m. gegužės 8 d. įvyko „Standout Print“ organizuota nuotolinė konferencija „Spaudos galimybės ir iššūkiai: nuo prekės ženklo kūrimo iki dirbtinio intelekto“, skirta dizaineriams ir marketingo specialistams.
Pranešėjai pasidalino savo patirtimi dizaino, prekės ženklo kūrimo ir spaudos gamybos srityse. Buvo aptariamos temos, tokios kaip failų paruošimas spaudai, spalvų reikalavimai, prekės ženklo kūrimas ir neuromarketingas. Konferencijos tikslas – išmokyti dalyvius kurti profesionalius ir veiksmingus spaudos dizainus. Savo patirtimi ir patarimais dalinosi Adrija Klepackaitė, Inesa Budginė ir Indrė Razbadauskaitė-Venskė.
Norite išmokti kurti profesionalius, veiksmingus ir kokybiškus spaudos dizainus? Pasinaudokite galimybe peržiūrėkite STANDOUT PRINT konferencijos įrašą jau šiandien!
Užpildykite formą ir gaukite įrašą nemokamai.
Gaukite STANDOUT PRINT konferencijos įrašą
Įveskite el. pašto adresą
Ačiū!
Video nuoroda - https://youtu.be/cNe0HFXpG9Q
Aptartos temos:
- Failų paruošimas spaudai
- Spalvų reikalavimai
- Prekės ženklo kūrimas
- Neuromarketingas
- Spaudos gamybos tendencijos
- Dirbtinio intelekto taikymas spaudos gamyboje
Inesa Budginė
Stand UP reklamos agentūros įkūrėja ir kūrybos vadovė „Prekės ženklo kūrimas: spauda kaip komunikacinis kanalas“
Adrija Klepackaitė
STANDOUT PRINT grafikos dizainerė. „Failų paruošimas spaudai: būtini nustatymai ir patarimai“
Indrė Razbadauskaitė-Venskė
Lighthouse Neuromarketing Lab bendraįkūrėja (Attention insight partnerė), LiMA Klaipėdos skyriaus tarybos pirmininkė, LCC tarptautinio universiteto, KU, ISM ir VU VM dėstytoja, mentorė, rinkodaros konsultantė ir strategė. „Neuromagija: kaip neuromarketingas ir neurodizainas padeda geriau suprasti vartotojus?“
Gaukite STANDOUT PRINT konferencijos įrašą
Įveskite el. pašto adresą
Ačiū!
Video nuoroda - https://youtu.be/cNe0HFXpG9Q