Corrugated cardboard packaging

Fiksuojant praėjusiais metais įsteigtų bendrovių rekordą ir kalbant apie tam palankią verslo aplinką, smulkių ir vidutinių mažmeninės prekybos įmonių iššūkiai kyla dėl produkto pakuočių. Ekspertai teigia, kad naujiems prekės ženklams įsitvirtinti nepadeda rinkos nelankstumas ir orientacija į jau užaugusius verslus. 
 

Įvairių marketingo tyrimų duomenimis, daugiau nei 70% pirkėjų produkto pakuotės dizainas turi įtakos pirkimo apsisprendimui, o 64% teigia, kad aukščiausios kokybės pakuotė pagerina jų nuomonę apie gaminį, kuris joje yra, kitaip tariant – vartotojo sąmonėje tokia pakuotė  prilygsta aukštos kokybės gaminiui. Galiausiai, žmonių gyvenimo ritmas iš esmės tendencingai greitėja ir sprendimo priėmimui skiriama vis mažiau laiko. 

Tokiame kontekste, pasak vizualinės reklamos spaudos sprendimų įmonės „Flexpro“ produktų grupės vadovo Almanto Miškelevičiaus, pakuotė yra kur kas daugiau nei produkto apsauga. Tai yra tarsi nebylus prekės ženklo atstovas, perduodantis informaciją apie produkto ypatybes, darantis įtaką pirkėjo sprendimams ir skatinantis ilgailaikius ryšius su prekės ženklu. Skirtingai nuo kitų rinkodaros elementų, tai vienintelis komponentas, kurį vartotojai po pirkimo pasiima namo. Prekės ženklų kūrėjai pripažįsta, kad nors pakuotės paskirtis yra praktinė, šis galutinis poveikis paverčia ją svarbiu strateginiu aspektu. 

Almantas Miškelevičius Produktų Grupės Vadovas 1
Atotrūkis tarp didelių ir mažų įmonių  
 

Vis dėlto, konkurencingoje aplinkoje veikiantiems naujiems verslams norisi fokusuotis į patį produktą, prekybos kanalus ir partnerius bei eksportą, tad rūpesčius dėl pakuotės paprastai jie linkę perkelti partneriams. O čia ir kyla problemų, nes Lietuvos pakuočių gamybos rinka, pasak A. Miškelevičiaus, nėra pasiruošusi atitikti smulkių ir vidutinių verslų poreikių, kadangi yra orientuota į didelius verslus ir dideles gamybos serijas.  

„Naujų produktų kūrėjai ir taip turi iššūkių dėl paties produkto sukūrimo, todėl jiems nusivylimas tiekėjais yra itin skausmingas. Didelės pakuočių gamintojos turi reikiamas technologijas, tačiau negali pasiūlyti lankstumo, jos dirba su jau užaugusiais, stabiliais verslais, kuriems reikia didelių kiekių pakuočių”, – sako A. Miškelevičius. 

Tuo tarpu mažesnių privačių etikečių (angl. private label) gamintojų, FMCG sektoriaus startuolių ar elektronikos įrenginių gamintojų poreikiai, pasak A. Miškelevičiaus, kitokie. „Produkto įvedimo į rinką pradžioje jų veikloje gausu dinamikos. Labai dažnai keičiasi gaminių partijos, nes keičiamas dizainas. Jei nepasisekė vienoje rinkoje – einama į kitą, o tai reiškia, kad gali keistis reikalavimai. Jei naujoje rinkoje testuojami keli produktai, ir pakuočių reikia skirtingų. Todėl tokiam verslo modeliui reikia ne tik gamybinio lankstumo, bet ir išsamaus projektų valdymo, kuris apimtų tiek gamybinę pusę, tiek grafinio bei techninio pakuotės dizaino kūrimą: nuo brėžinių iki pakuotės testavimo – kad prekybos vietą pasiektų visus funkcinius ir estetinius reikalavimus atitinkanti pakuotė“, – kalba A. Miškelevičius. 

Anot jo, startuojantys verslai nėra patrauklūs daugeliui pakuočių gamintojų dėl mažesnio gaminių poreikio, o tuo metu jie patys kelia aukštus lūkesčius mažesnių pakuočių gamintojų siūlomai kokybei ir gamybos terminams. Be to, siekdami išvengti rizikų, susijusių su gamybinių procesų planavimu, rinkodara bei transportavimu, ieško partnerių, kuriems tas rizikas galėtų perkelti, kad patys galėtų koncentruotis į paties produkto vystymą.  

Tokią tendenciją rinkoje stebėdamas A. Miškelevičius sako, kad toks poreikis kyla dėl neturėjimo reikiamų kompetencijų mažoje komandoje. „Paprastai jie neturi atskiro pirkimo departamento ir gali nesuvaldydami visų procesų, susijusių su pakuočių gamyba, tvarumu, efektyviu pirkimu, sandėliavimu“, – sako Baltijos valstybių regione veikiančios įmonės atstovas.  

Vaidas Vilmantas

„Flexpro“ Produktų grupės vadovas Almantas Miškelevičius

„CMB medicina“ Eksporto ir plėtros vadovas Vaidas Vilmantas

Ilgai ieškojo, kas pagamintų prototipą 
 

Biotechnologijų kompanijos „CMB medicina“, kuri specializuojasi pažangios terapijos ir biotechnologijų moksliniuose tyrimuose, eksporto ir plėtros vadovas Vaidas Vilmantas taip pat kalba apie tai, kad Lietuvos pakuočių rinkoje trūksta lankstumo. Prieš keletą metų įmonė šalia savo pagrindinės veiklos pradėjo prekiauti veido kosmetikos su augalinėmis egzosomomis produkcija. „Ieškojome knyginio (angl. rigid) kartono dėžutės, kuri būtų patraukli, atitiktų išskirtinį produktą, bet kartu būtų paprasta ir kartu patraukli. Tačiau norėjosi pirmiausia pamatyti viziją, kaip ji atrodys. Galiausiai teko nusivilti daugybe gamintojų dėl itin aukštų kainų ir dėl kito dalyko – niekas nenorėjo gaminti dėžutės prototipo. O priežastis buvo tokia, kad mums tiesiog nereikėjo didelio kiekio dėžučių, mūsų gamybos apimtys mažos“ – pasakoja V. Vilmantas. 

Iki tol su pakuotėmis neturėjęs jokios patirties V. Vilmantas sako ilgai neradęs tinkamų partnerių, kuriems galėtų patikėti visus su pakuotėmis susijusius rūpesčius: nuo kūrybinių sprendimų iki technologinio išpildymo, tačiau sklandžios komunikacijos dėka jis ir pats galėtų dalyvauti kiekviename dėžutės kūrimo žingsnyje.  

„Pagaminti paprastą popierinę dėžutę milžiniškais kiekiais juk nesunku, bet kalbant apie specifinius užsakymus, tarp gamintojų trūksta visapusiškumo. Vis dėlto po užsitęsusio nusivylimo radome tuos, kas mūsų viziją įgyvendintų – mums pasiūlė ir tekstūrinį popierių, ir maloniai liečiamą, ir sprendimus, kad dėžutė nebūtų tepli“, –  kalba V. Vilmantas. Pasak jo, apskritai kosmetikos rinkoje yra itin arši konkurencija ir siekiant joje įsitvirtinti pakuotė suteikia privalumą.  

Žinome, kiek jėgų dedate į savo prekės ženklo vystymą – pakuotes palikite mums. 

maisto ir gėrimų pramonei

Tinkama maisto pakuotė apsaugo jūsų produktą ir jūsų reputaciją. Mes suprantame iššūkius ir sudėtingumą, su kuriais susiduria supakuotų maisto produktų gamintojai ir prekių ženklų savininkai. Nuo trapių maisto produktų apsaugos jiems keliaujant iš ūkio iki virtuvės stalo iki varžybų dėl pirkėjų dėmesio lentynoje, mes sutelkiame dėmesį į efektyvumą  per visą pakuotės gyvavimo ciklą. Sujungiame  vartotojų įžvalgas, platų produktų asortimentą, technines žinias ir  paveikius dizaino bei  spaudos sprendimus.

SPRENDIMŲ GRUPĖS

Gėrimai - maisto ir gerimu pramonei 600x337 black tint

Beverages

Secondary packaging is becoming a vital means of engaging, building brand trust and encouraging buying. We optimize the functional requirements of beverage packaging from production to point of sale. We produce packaging for carbonated soft drinks, water, beer, spirits, and alcoholic beverages.
Pieno gaminiai - maisto ir gėrimų pramonei 600x337 black tint

Dairy

For the dairy products category, we are introducing packaging innovations that ensure product safety during transportation and provide visual distinctiveness on store shelves. We create individual packaging solutions for the transportation of cheese, milk, butter, and other dairy products.
Bakalėja - maisto ir gėrimų pramonei 600x337 black tint

Grocery

We can offer standardized and unique packaging solutions for each grocery product group. You can choose from a cost-effective package with a short life cycle to a reliable solution that ensures long-term protection and constant brand communication on the shelf.
vaisiai ir daržovės - maisto ir gėrimų pramonei 600x337 tint

Fruit and vegetables

Corrugated cardboard packaging is ideal for the fresh produce industry as it can offer the cushioning, ventilation, strength, moisture resistance and protection sought by growers, packers, and retailers. Convenient and ergonomic design facilitates packaging, transportation, and in-store display processes.
Šaldytuvai - mažmeninės prekybos vietoms 600x337 black tint

Frozen food

The packaging made of corrugated cardboard is ideal for frozen products such as frozen pizzas, frozen dishes, and ice cream. We offer packaging solutions that meet the specific needs of producers of frozen and refrigerated goods. The packaging is designed to keep food safe and undamaged so that customers are not disappointed when they open the boxes.
konditerija ir kepiniai - maisto ir gėrimų pramonei 600x337 black tint

Confectionery and bakery

We design and manufacture packaging that protects vulnerable confectionery, giving the brand a distinctive image and visibility. Aesthetics is just the beginning. From design requirements to product weight, assembly, and delivery, we take into account all factors related to the packaging of your product.
mėsos produktai - maisto ir gėrimų pramonei 600x337 black tint

Meat and poultry

Looking for a sustainable packaging solution for meat or poultry products? The packaging will be fully adapted to your logistics process: manual or automatic packaging, loose or packaged in secondary packaging, chilled or frozen products. The boxes can be pre-glued for a faster assembly and packaging process.
Maistas gyvūnams - maisto ir gėrimų pramonei 600x337 black tint

Pet food

Pet food and other goods related to animal care are gaining ground in retail chains. The rapidly growing category, changing consumer needs and the requirements of retail chains pose challenges for the manufacturers of these products. We help you find sustainable and efficient packaging solutions.

INDIVIDUALUS KLIENTŲ APTARNAVIMAS

GRAFINIO IR TECHNINIO DIZAINO PASLAUGOS

GAMYBA IR SUBRANGOS VALDYMAS

PREKIŲ PRISTATYMAS IR PASKIRSTYMAS

PRODUKTAI
Pakuotė "Bag in Box"

Bag-in-box packaging

Corrugated cardboard packaging is specially designed for bags of 3 or 5 liters of juice, wine, oil or other non-carbonated liquids. Suitable for plastic and metallized bags with a tap. Cardboard protects liquids from direct sunlight and forms a user-friendly package. Standard or quick assembly with glued bottom.
Dėžutės su Langeliu

Boxes with a window

This type of packaging is great for retail. Robust cardboard construction can protect fragile products, and the box can help the consumer understand the contents of the package, the appearance of the product and make a decision to buy faster even without opening the package.
Įmautės

Cardboard sleeves

Sleeves are most commonly used for the design of plastic primary packaging and sachets or for the packaging of cans and bottles. Depending on the weight and dimensions, corrugated or paperboard cardboard is used. The sleeves are also used to re-position products for different target audiences, sell off stock  or adapt products to other markets through a new design.
Šaldytiems Produktams Grupinė Pakuotė

Fozen product group packaging

Corrugated cardboard packaging is used in refrigerators that open from above. Packaging is most commonly used for ice cream, products packaged in plastic bags, or other loose products packaged in soft primary packaging. May have internal tabs that divide the package into multiple compartments. Use a large amount of packaging space for brand communication.
Insertai, Įdėklai. Apsaugos

Inserts and protection

The designers of our product development department will design the inserts and protection needed for your packaging. The inserts can perform several important functions – to protect the products from bumps, to stabilize and prevent the mixing of several products, visually and aesthetically arranged in the package. From standard corrugated board elements to composite solutions with printing.
Padėklai - Trėjai

Pallets and pallet covers

The overlays prevent the product layers from rubbing against each other during transport. Side overlap curbs protect stacked goods around the perimeter. We will create reliable protection for transported fragile goods and, where possible, help to avoid the need for secondary packaging when palletizing products.
Lentynai Paruošta Grupinė Pakuotė

Product group packaging

Corrugated cardboard packaging is designed to transport and display a group of products at the point of sale. The packaging can be completed with inserts for separation and additional protection. For convenient display and collection of products, this type of packaging usually has a perforated top of the package.
Produkto Pakuotė

Product packaging

Secondary and tertiary packaging of the product from corrugated or paperboard. We adapt offset, flexo or digital printing methods depending on product placement,  and aesthetic and technical needs. We will create the package based on the market standard or find a unique solution. Laminate, foil or varnish can be used to create an additional impression.
Displėjinė Pakuotė

Ready-to-retail (RTR or SRP) packaging

This type of packaging can perform the functions of both a transport package and a shelf packaging. The lid of the package can form a crown for communication on the shelf or be torn off with a special perforation if the shelf is low. Mostly used for bars, cream cheese bars, supplements, confectionery. With standard or quick-assembly glued bottom.
Prekybai paruošti kartoniniai stendai displėjai su plastikine ar medine paleteFlexpro

READY-TO-RETAIL DISPLAYS

We manufacture ready-to-retail cardboard displays that are easy to assemble at the factory, warehouse, or point of sale. They are ideal for manufacturers to showcase the products and enter new trade markets. These displays can be delivered together with plastic or wooden pallets.
Dėžės Maisto Išsinešimui

Takeaway boxes

Quick-collection corrugated cardboard boxes for food. Great solution for pizzas, pastries or product sets. The design allows the packaging to be stored flat and assembled as required. Available in a variety of sizes, formats, cardboard thicknesses, and print types depending on product and brand needs.

Pateikti produktai neapriboja mūsų galimybių. Išsirinkite norimą konsktruciją iš FEFCO ar ECMA katalogo arba kreipkitės į Flexpro, ir mes sukursime
Jums unikalią pakuotę geriausiai atitinkančią Jūsų poreikius.